duminică, 30 noiembrie 2014

Sotia la volan :)))

         Imi iubesc sotia, dar sincer sa va spun uneori simt ca ma innebuneste. Am avut nesansa de a ma prinde opri politia dupa ce bausem 2 beri sic and am suflat in etilotest mi-a iesit o alcolemie de 0.2. Agentii mi-au luat permisul si uite asa am ramas pieton pentru 3 luni, in conditiile in care job-ul meu depinde de masina si daca nu am permis practice sunt legat de maini si picioare. Revenind la sotia mea, ea lucreaza, este consilier psihologic la o scoala din Bucuresti si de aceea pot spune ca este o femeie inteligenta si ascultatoare mai putin cand vine vorba de condus. 
         Desi are permis de mai bine de 5 ani de zile nu sties a conduca aproape deloc si mie mi se pare ca este kamikaze in trafic.
Am rugat-o sa ma ajute 1 saptamana dar sincer nu cred ca o sa mai fac asta fiindca m-a bagat in sperieti. Mai am o singura varianta, sa gasesc o firma care ofera rent a car cu sofer si astfel sa-mi pot indeplini atributiile job-ului. 
        Sunt constient ca tot salariul meu se va duce la firma de rent a car si aproape 3 luni voi munci degeaba insa nu-mi permit sa-mi pierd job-ul fiindca am un salariu extreme de bun si a fost destul de dificil sa ma angajez pe acest post.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu